فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
+ تقدیم به زر زری جونم






kolbe asheganeye ma 2ta

taghdim b tamame asheghaye donya

دلم میخواد صدات کنم 

تو آسمون عشق من پر بزنی نگات کنم 

دلم میخواد جونو تنو فدای خنده هات کنم 

من بشینم رو به روتو سیر ببینم نگات کنم 

دلم میخواد از عشق تو سبد سبد گل بچینم 

از از اون نگاهه خوشگلت بد جوری من جون میگیرم

عشقه منی دوست دارم برای چشمات میمیرم

 

13197012041[1].jpg

 



نظرات شما عزیزان:

زری
ساعت15:25---27 آذر 1391
قربونت برم همسرم
تو بی نظیری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:,ساعت 1:5 توسط ma2ta| |

خیلــــــــــــــــــــــــــــــی دوستت دارم عزیزدلم


قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت